الثلاثاء، 17 أبريل 2012

اسئله وتفاصيل بخصوص ليالي الروح

-ايه ده كله.. هو ده فعلا المكان اللي عايزه اروحه.. بس على قد مانا متشوقه فعلا اروحه دلوقتي قبل بعد شويه من كتر ماشدني فعلا..على قد مافي اسئله مش هارتاح غير لما اعرف اجابتها الاول..
-قولي ياستي.. -طبعا حفله زي دي فيها سهره يعني اكيد بتبدا متاخر وتخلص متاخر وانتي عارفه ان انا مرتبطه بمعاد معين ف البيت..
-مين اللي قاللك دي بتدا الساعه 6 وبتخلص 10.. يعني ف نفس معاد الكورس بتاعك..
-وطبعا بكلللللل الروعه دي اكيد سعرها غالي..؟؟-قوليلي ياحبيبتي تتوقعي بكلللللل العروض والحاجات الغريبه والجميله اللي فيها دي يكون سعر التيكت كام؟؟..
-بصراحه عاللي فيها ده اتوقع مش اقل من 300 ..400 ج.. -اللي هاقلهولك ده بقى من الحاجات اللي عجبتني ف (ليالي الروح) جدا.. ان بالرغم ان المفروض بكل الجمال والعروض والافكار الكتير اللي فيها يكون سعرها عالي.. الا ان سعرها اقل بكتير من المفترض او المتوقع ليها..
التزكره ب 150 بس.. -قشششششطه.. 150 بالنسبالي كويس واخدمعايا مثلا 25 ج لوهارسم حنه ولا اجيب اكله يعني الموضوع كله 175-200ج ده انا لو رحت حفله ف الفور سيزون رسم الدخول بس 150 ده غير اللي هاجيبه وبيكون سعره غالي ومفهاش
كمان كلللللل الحاجات التفاصيل الكتيره قوووي والجميله دي .. قوليلي هي اسعار الاكلات والحنه والحاجات دي غاليه؟؟.. -اطلاقا اسعار عاديه جدا.. تخيلي رسمة الايد ب 10.. -ايه ده هو لسه في حد بيرسم الايد ب 10.. ده انا من سنتين كنت راسماها ب 15..-مش بقللك اسعار اقل من المفترض..
-طيب في حاجه كمان انا داخل دماغي قوي ونفسي اروح جدا بس انتي عارفه انا مابحبش حد يرخم عليا واكيد بقى هايكون في شباب
وانا مش هاطلع مع الشملول جوزي مش ناقصه ضغطي يعلى عايزه اروح اضرب الدنيا سرمه مع صحابي فاكيد هايبقى فيه قلق ولا ايه.. -هههههههههههههههه..
-بتضحكي على ايه ماتضحكيني معاكي.. - اصل انتي عبيطه.. - ايه عبيطه دي يابت ماتحترمي نفسك.. - الحفله دي للسيدات والاجانب فقط.. هههههه..
-انتي بتقولي ايييييييييييييييييييه.... انا خلاص راااااااااااااايحه.. استنيني ثانيه واحده هاغير هدومي اوعي تروحي من غيرييييييييييييييييييييييييييي..الا قوليلي صحيح هو ايه اقرب فيلا لينا.. -تعالي وانا اقللك... -يالاااااااااااا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق